dissabte, 10 de novembre del 2012

Premi Liebster Blog



Mentres acabo unes quantes coses que tinc entre mans i que aviat espero mostrar-vos us parlaré d'un "premi" que em va donar la Nessy de Milmolt (mireu el seu bloc, està molt bé) ja fa unes quantes setmanes i que encara no havia comentat.

El premi que em va atorgar, no és ben bé un premi, sinó una iniciativa per donar a conèixer petits blocs (menys de 200 seguidors). Però ara que ja tinc el "premi" (quina il·lusió!) què he de fer? Doncs es veu que seguir uns quants punts (i és per això que he trigat tant en fer l'entrada). Les regles a seguir són:

  • Copiar i enganxar el premi al bloc i posar un enllaç al bloc que te l'ha concedit.
  • Mencionar els teus 5 blocs preferits amb menys de 200 seguidors i deixar un comentari al seu bloc per fer-los-hi saber que han rebut el reconeixement. 
  • Esperar que aquests blocs passin el premi a 5 blocs més.
A més a més, en aquesta versió dels premis em fan unes preguntes:
  1. Què et va portar a tenir un bloc? No ho sé ben bé, suposo que el veure altres blocs que m'agradaven molt i tenir cada cop més projectes realitzats. Les ganes de poder ensenyar també el que faig jo.
  2. La teva font d'inspiració? Una només? Sobretot la xarxa, però qualsevol cosa en qualsevol lloc i moment.
  3. Quan et dediques a fer el que fas? Estones que esgarrapo i, sobretot, moltes hores de son sacrificades ;)
  4. La teva millor creació? Aquesta està cantada no? L'Arnau, tot i que no tot el mèrit és meu.
  5. I per últim, encara que el més important: Ja ets seguidor/a del meu bloc? (si la resposta és no: a què esperes?) Sí :)
I com que aquestes preguntes ja em semblen prou bé, jo us faig les mateixes preguntes i us premio, simplement, perquè m'agrada el que feu i sou font de la meva inspiració:


Moltes gràcies i molta sort!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada